اسفندیار آقاجانی
اسفندیار آقاجانی

اسفندیار آقاجانی

دو قدم مانده که پاییز به یغما برود

دو قدم مانده که پاییز به یغما برود
این همه رنگ ِ قشنگ از کف ِ دنیا برود

نظرات 1 + ارسال نظر
اسفندیار چهارشنبه 18 آذر 1394 ساعت 18:01

با سلام
خرید زمین از روستاهای تالش توسط برخی از ثروتمندهای شهر های بزرگ فقط در منطقه تالش اتفاق نیفتاده در استان مازندران هم برخی از ثروتمندان زمینهای روستاییان را به قیمت ناجیزی خریده اند و حتی شده که صاحب اصلی زمین را به عنوان سرایدار استخدام کرده اند
در منطقه اطراف آستارا عده ای از تبریز زمینی از روستاییان با قیمت نازلی خریده بوده و پس از ساخت ساختمانهای مجلل نسبت به نگهداری دام و طیور اعتراض کرده بود .
در همین خطبه سرا افرادی ثروتمند و نفوذ دار زمین هایی از روستاییان را با قیمت ناچیزی گرفتند به خاطر داشتن نفوذ در ادارات برای خودشون سند هم گرفتند و حتی یکی از جوانان همان محله که به خاطر برداشت شن و تصرف حریم رودخانه به این اشخاص اعتراض کرده بود توسط شکایت این اشخاص محکوم هم شد و به زندان هم رفت .
شنیده دیگر هم اینکه در یکی از ویلاهای درست شده در یکی از محلات گوشت گراز هم کباب شده و بوش را به خورد مردم هم داده اند .
علت این کار به خاطر نا متعادل بود تقسیم ثروت می باشد وقتی تمام امکانات به شهر های بزرگ می رسد و فرصت های برای جمع اوری ثروت به بعضی افراد می رسد و روستاییان هم به خاطر نداشتن درامد در مقابل بهای ناچیزی زمینهای خودشون را به این اشخاص فروختند و این ویلا سازی کمکی برای ابادانی منطقه ندارد جز اینکه به نابودی طبیعت منطقه هم می شود .

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.