تصادف2

گیل نگاه:/گروه اجتماعی: مرگ یک موتور سوار در روستای کشلی از توابع بخش کرگان رود شهرستان تالش باعث اعتراضات مردم و بسته شدن جاده تالش به آستارا و ایجاد ترافیک چند کیلومتری از سوی آنها شده است.

به گزارش خبرنگار گیل نگاه از محل تصادف اعتراضات به دلیل بی توجهی مدیران بومی و شورای ترافیک برای ارتقای ایمنی این جاده صورت گرفته است. معترضان می گویند جمعیت بیش از دو هزار نفری روستای کشلی که در دهستان خطبه سرا و ۴۰ کیلومتری آستارا قرار دارد بارها درخواست ایجاد سرعت گیر در این جاده را مطرح کرده اند که با مخالفت شورای ترافیک مواجه شده است.

به گفته اهالی منطقه این موضوع طی ۷ ماه گذشته باعث مرگ سه نفر در همین نقطه و چند تصادف منجر به جرح شده است.

یکی از ساکنان روستای کشلی به گیل نگاه گفت اکثر اهالی این منطقه کشاورز هستند و برای دسترسی به مزارع پایین دست از کوهپایه مجبورند ۵ کیلومتر برای رسیدن به دور برگردان طی مسافت کنند.

یکی دیگر از ساکنان کشلی گفت این جاده به محلی برای جمع کردن آرای کاندیداهای انتخابات شورای روستا و مجلس تبدیل شده است و هر بار کاندیداها با دادن وعده مردم را به دنبال خود می کشانند در حالی که بعد از انتخابات همه چیز را فراموش می کنند. این موضوع باعث شده که معترضان با تکرار اسامی کاندیداهای فعلی و نماینده تالش در مجلس و فرمانداری شهرستان تالش به عنوان مسوول ترافیک شهرستان، اعتراض خود را نسبت به موضوع اعلام کنند.

تصادف

تصادف3

تصادف4

کیفیت تصاویر به دلیل نور کم محیط است.
گیل نگاه